Мікро-маніфест щодо ЛГБТ. Моя вільнодумна позиція

  • Я не є прихильником ЛГБТ-шлюбів, хоча й підтримую розширення прав цих людей і необхідність визнання державою їхніх сімейних союзів. Поза тим як християнин вважаю сам гомосексуальний акт гріхом (тобто тим, що суперечить божественній волі), не вважаючи гріховною саму цю орієнтацію. Сприймаю таке як секс поза шлюбом – нічого страшного для суспільства, але все-таки неправильно з точки зору божественних приписів. Це моя особиста думка (до того ж дискусійна навіть для мене самого), тож до громадських справ я її точно не вношу. Її можуть дотримуватися чи не дотримуватися якісь окремі релігійні групи і тут не має бути примусу в питаннях свободи совісті. Держава не зобов’язана зважати на таку категорію як “гріх”, її задача – підтримка правопорядку в суспільстві, а не релігійні чи філософські повчання. Окремо підкреслю, що, читаючи історичні джерела й роботи істориків, особисто відчуваю велику гіркоту через віки утисків наших гомосексуальних сестер і братів (як і через утиски супердискримінованої тисячоліттями більшини – жіноцтва).
  • Сам термін “гендер” в сучасному його значенні статевої ідентичності здається мені вкрай суперечливим. Уповні ймовірно, що суто філософськи це є зайва сутність. Але, можливо, він і має право на існування, та до його визначення й використання сучасними активістами в мене – великі питання. Можна казати “психічна стать”, “соціальна стать” тощо, не запроваджуючи поняття, яке розмиває двостатеву природну систему. Це – поле для дискусій, в першу чергу – філософських. Тому тут зовсім неприпустимо нав’язувати якусь теорію з гуманітарних (NB!) наук як єдино вірну.
  • Отже я відмовляюся розуміти статеву ідентичність як щось суто соціальне й значно відділене від людської біології, тож виступаю категорично проти практики визначення статі суто за самоідентифікацією. Вважаю, що стать (і навіть її соціально-психологічна складова) – не якась просто чергова ідентичність, але й дещо більше.
  • Відверто насторожено ставлюся до ініціатив, які нищать свободу слова на догоду політичній коректності. Зокрема – до законів, що прирівнюють до мови ненависті (криміналізують) відмову звертатися до людини з використанням обраного нею для себе займенника. Схожим чином може бути потрактований канадський білль C-16, 2016.
  • Тож я відмовляюся визнавати, наприклад, чоловіка жінкою лише тому, що він заявляє, що “відчуває себе” жінкою. Ставитися як до жінки, в т.ч. звертатися відповідно, – погоджуюся виключно після проходження цією людиною відповідної хірургічної операції та гормональної терапії. Але особисто все одно матиму питання щодо того, чи є ця особа “справжньою жінкою”. Але це вже суто внутрішні й довколафілософські речі, а в громадських відносинах я згоден ставитися до прооперованих транс-людей, як до представників їхньої “нової” статі.

АЛЕ.

  • Я просто не можу стати заодно з абсолютною більшістю тих, хто також негативно ставиться до ЛГБТ-шлюбів і сучасних вільних трактувань статевої ідентичності. Бо ці люди переважно: а) невігласи; б) обскуранти, які ненавидять пізнання й дискусію ще більше за найрадикальніших з їхніх ЛГБТ-опонентів; в) надзвичайно агресивні елементи, які готові нав’язувати свою волю силою. Все це не по-християнськи.
  • Тож моя езотерично-агностично-християнська позиція є такою: краще хай людей з поглядами, як у мене, згодом переслідують за облудними політкоректними законами й просто чинять відверті гоніння екс-гуманісти й псевдоліберали (бо правдиві гуманісти й ліберали на таке не пішли би), ніж я боротимусь проти перегинів ЛГБТ-аґенди разом із різного роду відверто антигуманістичними, антиліберальними й відверто фашистськими елементами. Якось так. Колись у 4 столітті Церква спокусилася монополією на насилля й істину. Я вважаю такий підхід помилковим. Хоча не сперечатимусь із Провидінням навіть тут – можливо такий сумний досвід все-таки необхідно було пройти й він вніс і щось конструктивне в наш світ. Кінець кінцем і гуманізм – дитя християнства і етики Христа, щоб там не казали деякі сучасні гуманісти. Отже: ліпше бути гнаними, ніж гонителями. Так, це – екстремуми, звісно, краще – без них. До речі, “подалі від екстремумів” – це, власне, моя політична аґенда in a nutshell. Так, я – ліберальний консерватор чи консервативний ліберал (точніше важко сказати).

P.S.

  • Загалом же сподіваюся, що сучасні суперечливі – часом навіть абсурдні й такі, що б’ють по свободі слова, – приступи політичної коректності на користь маргіналізованих груп – це логічні після тисячоліть пресингу й дискримінації перегини. Хибні, але зрозумілі, дуже по-людськи, тому й ставлюся терпимо до цього, просто намагаючись не мовчати про найнебезпечніші ініціативи. Маю надію, що колись ситуація має збалансуватися, представники екс-дискримінованих груп заспокояться і все прийде до якоїсь золотої середини – толерантної, але такої, що не викривлятиме здоровий глузд і не притискатиме свободу слова. Це не війна, не революція, це просто поступ, а він складно дається. Так, я досі сумніваюся в існуванні поступу-прогресу, але хочу вірити в нього. Є аргументи “за” і “проти”, наразі здається, що аргументів “за” більше й, попри всі проблеми й жахіття 20 століття, реальний прогрес все-таки існує (технологічний розвиток я прогресом не вважаю – він супутнє явище, яке може бути як помічним, так і шкідливим, що нам чудово показують всі останні століття й, боюся, покажуть ще подальші).
  • Бог – найбільший ліберал, що дозволив людям навіть плювати на Нього (в переносному сенсі, а 2 тисячоліття тому – й у прямому), та обіцяльник реального Світлого Майбутнього з обов’язковим тернистим шляхом до нього. В реальності магічної казки не буде, до всього всесвітньо-доброго маємо дійти самі з болем і синцями, а Казка-міф – лише дороговказ. Щоб переконатися, що так суворо й дещо цинічно воно й працює, варто просто прочитати Біблію незашореним розумом. Свобода й прогрес колись обов’язково переможе.

 

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s